Завдання і напрями національно-патріотичного виховання в школі
Завдання і напрями національно-патріотичного виховання в школі
Провідним інспектором Хмельницького РС № 9 філії ДУ «Центр пробації» у Хмельницькій області проведено захід щодо інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на формування свідомого та поважного ставлення до соціально позитивного способу життя, заходів та проєктів з національного-патріотичного виховання із здобувачами освіти Теофіпольського ліцею №3 Теофіпольської селищної ради.
Під час заходу акцентувалася увага на цілі, принципи, завдання, заходи і форми національно-патріотичного виховання дітей та молоді в закладі освіти.
Патріотичне виховання в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому. Основними складовими національно-патріотичного виховання є: громадянсько-патріотичне виховання, військово-патріотичне виховання, духовно-моральне виховання.
Національно-патріотичне виховання дітей та молоді — це комплексна системна й цілеспрямована діяльність органів державної влади, освітніх закладів, громадських організацій, сім’ї та інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління: високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку з захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави.
Основними завданнями патріотичного виховання полягає в утверджуванні свідомості й почуттях учня патріотичні цінності, переконання і повагу до культурно-історичного минулого України, виховувати повагу до Конституції, законів України, державної символіки, укріплювати розуміння взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю, сприяти набуттю здобувачами освіти патріотичного досвіду на основі:
- готовності до участі в процесах державотворення
- уміння визначати форми й способи участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади
- спроможності дотримувати законів і захищати права людини
- готовності взяти на себе відповідальність.
По завершенню заходу провідний інспектор районного сектору №9 Ірина САВЧУК додатково проінформувала здобувачів освіти, про мету та функції пробації.