Відбулося засідання вчителів трудового навчання в онлайн режимі на тему: «Використання ІКТ на уроках трудового навчання».
КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Теофіпольської селищної ради з метою здійснення консультативної підтримки професійної спільноти технологічної галузі закладів загальної середньої освіти провели засідання вчителів трудового навчання в онлайн режимі на тему: «Використання ІКТ на уроках трудового навчання».
Директор Центру Валентина Міщишина акцентувала на питанні оцінювання в новій українській школі з опорою на нормативні документи. Проконсультувала, як заповнювати сторінки класного журналу в 5-х класах, надала методичні рекомендації щодо ведення щоденника спостережень, предметно роз’яснила, як здійснювати контроль групи результатів навчання із навчальних предметів на конкретних прикладах, презентувала цілі формувального оцінювання крізь призму культури оцінювання в закладах загальної середньої освіти.
Консультант Центру Світлана Богуцька надала рекомендації щодо техніки формувального оцінювання та на практичному занятті запропонувала пройти безкоштовний курс на EdEra «Оцінювання без знецінювання» та покрокову інструкцію із «Освіторії»: «Як оцінювати без оцінок: покрокова інструкція сучасного вчителя».
Вчитель трудового навчання Теофіпольського ліцею №2 Анатолій Шинкарук поетапно опрацював використання ІКТ на уроках трудового навчання.
Досвідом роботи на тему: «Використання ІКТ на уроках трудового навчання. Розвиток міжпредметних зв'язків: трудове навчання та інформатика» поділились вчителі трудового навчання Шибенського ліцею Ольга Біла та Микола Романюк.
Учасники спільноти отримали конкретні поради та компетентні настанови на шляху вдосконалення професійної траєкторії кожного вчителя як майстра Нової української школи через призму формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, отримали відповіді на питання, які стосуються формувального оцінювання, інструментів, методики та практичної складової реалізації формувального оцінювання.
За інформацією КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».