Теофіпольська селищна рада
Хмельницький район, Хмельницька область

Про комунальну установу «Центр фінансово - господарського обслуговування закладів освіти» Теофіпольської селищної ради

Дата: 05.09.2022 09:42
Кількість переглядів: 100

Фото без опису

Комунальна установа «Центр фінансово - господарського обслуговування закладів освіти» Теофіпольської селищної ради на договірних засадах обслуговує 19 автономних закладів загальної середньої освіти, які здійснюють свою діяльність на території нашої громади.

Управління та забезпечення ефективного виконання покладених на Центр завдань здійснює директор Центру – Олена Чорнолуцька.

Комунальною установою забезпечується ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності закладів освіти, проводиться робота щодо уникнення виникнення негативних явищ у фінансово – господарській діяльності, здійснюється мобілізація внутрішньогосподарських резервів, забезпечується підготовка закладів освіти до опалювального сезону та нового навчального року.

Протягом серпня місяця працівниками Центру:

- здійснено нарахування та виплату заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги на оздоровлення педагогічним працівникам та технічному персоналу закладів освіти;

- забезпечено роботу літніх таборів на базі п'яти автономних закладів освіти (організовано харчування, перереєстровано з спеціального фонду на загальний 13 договорів по продуктах харчування, здійснено розрахунок з постачальниками та підвіз дітей);

- проведено роботу щодо підготовки сховищ до нового навчального року в умовах воєнного часу (здійснено обстеження, проведено оплату товарів та послуг необхідних для підготовки укриття);

- подано індивідуальну звітність МБ (місячна) до Державної казначейської служби України по 19 закладах освіти;

- подано звіт про використання доходів неприбуткової організації до ГУ ДПС у Хмельницькій області (Теофіпольський район);

- розроблено рекомендоване осіннє меню для ЗЗСО та ЗДО, а також визначено потребу по продуктах харчування, сформовано замовлення, проведена робота з постачальниками продуктів;

- здійснено підготовку шкільних автобусів, розроблено маршрути підвезення здобувачів освіти;

- сформовано пакет документів по 11 закладах освіти для подання УДКСУ у зв’язку з зміною назви закладів;

- нараховано допомогу по тимчасовій втраті працездатності, подано 12 заяв-розрахунків до органів ФССУ, подано повідомлення про виплату лікарняних;

- 11 закладів освіти зареєстровано у фонді соціального захисту осіб з інвалідністю та поданий звіт «Про зайнятість по працевлаштування інвалідів».

Крім того, зареєстровано 129 юридичних зобов’язань, 578 фінансових зобов’язань, 578 платіжних доручень; внесено зміни до кошторису та помісячного плану асигнувань; рознесено особові рахунки по заробітній платі та лікарняних листів по педагогічних працівниках та технічного персоналу; проведено розрахунок подорожніх листів шкільних автобусів; знято юридичні зобов’язання у зв’язку з закриттям договорів; сформовано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і суми утриманого з них податку, забезпечено контроль харчування внутрішньо переміщених осіб.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь