Вебінар на тему: «Організація освітнього процесу на уроках математики під час дистанційного навчання»
Згідно з планом роботи КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Теофіпольської селищної ради 3 травня 2022 року з метою здійснення консультативної підтримки професійної спільноти вчителів математики в онлайн-просторі було проведено вебінар на тему: «Організація освітнього процесу на уроках математики під час дистанційного навчання».
Засідання розпочалося із хвилини мовчання: вшанували всіх, хто загинув у боротьбі за територіальну цілісність України.
Директорка ЦПРПП Теофіпольської селищної ради Валентина Міщишина наголосила на нормативних документах щодо завершення 2021/2022 навчального року. Повідомила, що відповідно до чинних документів заклади загальної середньої освіти мають завершити 2021/2022 навчальний рік, самостійно визначивши день закінчення освітнього процесу шляхом внесення, за необхідності, відповідних змін до структури навчального року, визначеної закладом; забезпечити виконання освітніх, навчальних програм та навчального плану шляхом ущільнення навчального матеріалу, організації самостійної навчальної діяльності учнів, додаткових консультацій з використанням технологій дистанційного навчання; внести відповідні зміни до календарно-тематичного планування з предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти для забезпечення якісного виконання програм без урахування показників з кількості днів.
Звернула увагу вчителів на необхідності психологічної підтримки дітей, у тому числі після завершення навчального року, на опрацюванні матеріалів інформаційно-методичного вісника «Орієнтир» №2 Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (Спецвипуск «Завершення 2021/2022 навчального року: алгоритми і рекомендації та консультативного путівника ЦПРПП Теофіпольської селищної ради «Базова середня освіта НУШ: Впевнений старт».
Зазначила, що для вступу до закладів вищої освіти у 2022 році необхідно скласти національний мультипредметний тест, демонстраційний варіант якого 26 квітня 2022 року оприлюднив Український центр оцінювання якості освіти. Він складається із трьох блоків-завдань (із предметів українська мова, математика, історія України) з мовних тем з української мови, всіх тем з алгебри та геометрії, а також завдань з історії України, які були складниками ДПА.
Тетяна Фесун, голова професійної спільноти вчителів математики, «вчитель-методист» Теофіпольської ЗОШ І-ІІІст №1, опрацювала та проаналізувала з учасниками зустрічі модельні навчальні програми для 5-6 класів НУШ математичної освітньої галузі та особливості Національного мультипредметного тесту (блок «Математика»).
Поділились досвідом роботи з організації освітнього процесу на уроках математики під час дистанційного навчання: Тамара Воробчук (вчитель математики, «спеціаліст вищої категорії», «вчитель-методист» Базалійської ЗОШ І-ІІІ ст.), Наталія Левицька (вчитель математики, «старший вчитель» Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ст. №2), Марія Хацька (вчитель математики, «спеціаліст вищої категорії» Воронівецької ЗОШ І-ІІІ ст.), Тетяна Любецька (вчитель математики, «спеціаліст вищої категорії» Теофіпольського НВК «ЗОШ І ст. – гімназія»).
Дякуємо освітянам за конструктивну зустріч!