A A A K K K
для людей із порушенням зору
Теофіпольська селищна рада
Хмельницький район, Хмельницька область

Відбулася п’ятнадцята позачергова сесія Теофіпольської селищної ради

Дата: 19.11.2021 18:17
Кількість переглядів: 22

????Сьогодні, 19 листопада 2021 року, відбулася п’ятнадцята позачергова сесія Теофіпольської селищної ради, під керівництвом селищного голови Михайла Тененева.

????До порядку денного сесії було внесено 44 питання.

????Зокрема, заслухали інформацію голови Теофіпольської селищної територіальної виборчої комісії Лілії Яковчук про припинення повноважень депутата Теофіпольської селищної ради восьмого скликання Сергія Мороза у зв’язку із смертю та про набуття повноважень депутата Теофіпольської селищної ради восьмого скликання Володимира Каразея.

????Крім того, були внесені зміни до бюджету Теофіпольської селищної територіальної громади на 2021 рік, які обумовлені необхідністю затвердження обсягу субвенції загального фонду селищного бюджету в сумі 13 825 000 гривень, зокрема??

??на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 року №1337-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій» в сумі 3 825 000 гривень.

Дані кошти передбачені на??:

??придбання обладнання і предметів довгострокового користування (мультимедійні дошки, проектори, ноутбуки, персональні комп'ютери, БФП) для Теофіпольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 в смт Теофіполь, Хмельницького району, Хмельницької області в сумі 48 000 гривень;

??придбання обладнання, а саме: плита електрична - 1 шт. у Базалійську ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт Базалія, Хмельницького району, Хмельницької області в сумі 38 000 гривень;

??реконструкцію водопровідної мережі в смт Теофіполь, Хмельницького району Хмельницької області в сумі 3 309 000 гривень;

??придбання обладнання і предметів довгострокового користування для Поляхівської та Шибенської амбулаторій загальної практики сімейної медицини в сумі 430 000 гривень;

????З детальною інформацією щодо змін в бюджеті можна ознайомитися на сайті.

????Також депутати Теофіпольської селищної ради звернулися до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо неприпустимості наступу на фінансову спроможність місцевого самоврядування. Вони висловили рішучий протест проти намірів підірвати фінансову спроможність місцевого самоврядування та ігнорування базових норм Європейської Хартії місцевого самоврядування.

?????«Зокрема, законопроєкт про внесення змін до Бюджетного кодексу України (№6062) – це спроба поховати фінансову децентралізацію та інфраструктурні проєкти на місцевому рівні, це спроба нової централізації.

?????Цим проєктом передбачається ліквідація з 2023 року бюджету розвитку місцевих бюджетів, що є катастрофою для територіальних громад. Джерела доходів бюджету розвитку планується закріпити за загальним фондом місцевих бюджетів. Це означає, що громади не зможуть зберігати кошти на депозитних рахунках, не зможуть належно планувати розвиток. Адже саме з бюджетів розвитку фінансуються капітальні видатки громад, які спрямовуються на: соціально-економічний розвиток, виконання інвестиційних проєктів, будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об'єктів соціально-культурної сфери – шкіл, дитсадків, лікарень, житлово-комунального господарства, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів, придбання шкільних автобусів та автомобілів швидкої медичної допомоги, тощо. Ліквідація бюджетів розвитку означає, що замість капітальних, інфраструктурних видатків на місцевому рівні ми побачимо, як за ці кошти бюджетів розвитку будуть вирішуватись поточні питання місцевих бюджетів внаслідок недофінансування місцевих бюджетів з Держбюджету.

Ще один фінансовий удар по громадах проєкту внесення змін до Бюджетного кодексу України пропонується новела частини 2 статті 45 Бюджетного кодексу, згідно з якою «повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до Державного бюджету, здійснюється в межах коштів, наявних на єдиному казначейському рахунку». Це дуже зручно – «помилково» забрати гроші в громади і хай потім громади чекають, коли гроші з’являться на казначейському рахунку. Подібні практики були лише при режимі Януковича.

?????Наступне «покращення» проєкту №6062 - змінами до частини четвертої статті 103-2 Бюджетного кодексу передбачається залишки коштів за освітньою субвенцією, що не використані протягом наступного бюджетного періоду, вилучати до державного бюджету. Тобто, органи самоврядування повністю демотивуються в оптимізації використання цієї субвенції.

?????Пропонується також доповнити Земельний кодекс (Розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення») пункту 53, яким «установити, що у 2022 році надходження від викупу земельних ділянок державної та комунальної власності, передбачених пунктом 61 Перехідних положень Земельного кодексу України, зараховуються: 70 відсотків до спеціального фонду державного бюджету та спрямовуються на розвиток та поліпшення екологічного стану зрошуваних та осушених систем за рішенням Кабінету Міністрів України (у разі потреби з відкриттям нових бюджетних програм), погодженим з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету; 30 відсотків до бюджету розвитку місцевих бюджетів». Це грубе порушення засад місцевого самоврядування: чому кошти від продажу земель комунальної власності на 70% мають зараховуватися до Держбюджету?

?????І ще одна антисамоврядна норма проекту №6062 - запропоновані зміни до пункту 21 Розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного Кодексу, за якими погашення заборгованості за середньостроковими позиками перед державним бюджетом, здійснюється «у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України». Сьогодні передбачено законодавче врегулювання погашення цієї заборгованості. Нагадаємо, йдеться про те, що ця заборгованість виникла при Януковичі-Азарову через недофінансування місцевих бюджетів і тепер Кабміну надається право встановлювати порядок, як громади мають цю заборгованість погашати. Тобто, місцеві бюджети при Януковичу змусили взяти на себе цю заборгованість, бо держава не платила по рахунках, а тепер пропонується громадам «погасити» цю заборгованість.

Врешті, згідно з проектом №6062, місцеві ради перетворюються в статистів формування місцевих бюджетів, бо Міністерство фінансів і посадовці місцевих державних адміністрацій отримують повноваження зупиняти рішення місцевих рад про бюджет,» - зазначено у документі.

??Після активного обговорення порядку денного, з усіх питань прийнято рішення, які будуть оприлюднено на офіційному вебсайті селищної ради, відповідно до чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь