Відбулося засідання методичного об’єднання професійної спільноти «Педагоги-організатори»
Педагог-організатор займає важливу роль в освітньому процесі. Адже у своїй діяльності він увесь час працює над створенням сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожного учня та його самореалізації у навчально-виховному процесі школи, реалізації культурно-національного, духовного і фізичного стану дітей, що є основою патріотичного, морально-естетичного та національного виховання учнів, а також складовою змістовного дозвілля.
З метою удосконалення професійної компетентності педагогів-організаторів нашої громади, активізації їх творчого потенціалу та розвитку педагогічної майстерності в Агенції місцевого розвитку, за участі заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Валентини Бабак, відбулося засідання з елементами тренінгу методичного об’єднання професійної спільноти «Педагоги-організатори».
Модератор зустрічі: директорка Агенції Лілія Архіпович.
Директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Валентина Міщишина та консультант Центру Світлана Богуцька розповіли про нормативні документи, якими у своїй роботі повинні керуватися педагоги-організатори та про виховну систему як простір благополуччя та можливостей особистості учня у 2021-2022 навчальному році. Отож, основою виховання насамперед є особистість дитини, визнання її найвищою цінністю, орієнтація педагога на гуманні, демократичні, діалогічні принципи спільної з учнем життєдіяльності. У новому навчальному році вчителі повинні вибудовувати з дітьми партнерські відносини, мають знати їх потреби, фізіологічні, вікові та психологічні особливості.
Голова професійної спільноти педагогів-організаторів, педагог-організатор Волицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Тетяна Ящук обговорила з учасниками засідання систему цінностей у виховному процесі: коефіцієнт корисної дії.
Про учнівське самоврядування в школі, як засіб формування соціальної активності та громадянської самосвідомості учнівської молоді проінформувала заступник директора з навчально-виховної роботи Теофіпольського центру дитячої творчості Юлія Фриз.
- Учнівське самоврядування в навчальному закладі є уособленням демократичної атмосфери у школі, формою самодіяльної організації дитячого життя у ній, важливим чинником самовиховання особистості, формування лідерських якостей. Головне його завдання: через розвиток соціальної активності учнів виховати в них почуття власної гідності, відповідальності, толерантності, критичності та конструктивності мислення, поваги до власної та чужої праці, оптимізму, гуманізму і здатності до самоаналізу, - наголосила вона.
Психолог Лілія Архіпович виконала із педагогами-організаторами психогімнастику та ряд вправ, які розвивають навички самоаналізу і самовираження, критичне ставлення до себе та упевненість, творчий потенціал учасників, поглиблюють саморозуміння з метою зміцнення самооцінки і актуалізації особистісних ресурсів.
Учасники тренінгу активно працювали, жваво дискутували, обмінювалися досвідом.