A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Теофіпольська селищна рада
Хмельницький район, Хмельницька область

Онлайн семінар на тему: «Роз’яснення алгоритму взаємодії пасічників, аграріїв та органів місцевої влади під час обробітку полів з метою попередження та недопущення отруєння бджіл»

Дата: 22.02.2021 08:50
Кількість переглядів: 135

 

Незабаром аграрії розпочнуть весняні польові роботи, тому, з ініціативи профільного Міністерства Департамент розвитку промисловості та агропромислового комплексу облдержадміністрації було проведено онлайн семінар на тему: «Роз’яснення алгоритму взаємодії пасічників, аграріїв та органів місцевої влади під час обробітку полів з метою попередження та недопущення отруєння бджіл». У семінарі взяв участь Дмитро Гнатюк – начальник відділу економічного ровитку, інфраструктурних проєктів та регуляторної діяльності.

Причиною більшості інцидентів, пов’язаних з отруєнням бджіл, є відсутність інформації, а не свідомий намір нанести шкоду.

Основна мета семінару - донести до всіх учасників складного процесу виробництва продукції бджільництва і рослинництва єдині правила, які допоможуть захистити інтереси усіх сторін і зробити їх бізнес успішним.

Учасників онлайн-семінару ознайомили з вимогами законодавства щодо попередження та недопущення отруєння бджіл:

«Аграріям та власникам бджолиних сімей слід приділяти належну увагу профілактичним заходам, які дозволяють уникнути випадків, пов’язаних із загибеллю бджіл. Асортимент, засоби, сфера застосування пестицидів, норми, кратність обробок повинні відповідати «Переліку пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання в Україні» та інструкціям з безпечного застосування пестицидів.

Порушення законодавства про захист рослин тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність передбачену ст.21 Закону України “Про захист рослин”, ст. 38 Закону України “Про бджільництво” та Кодексу України про адміністративні правопорушення».

Юридичні та фізичні особи, які застосовують засоби захисту рослин зобов’язані:

  • Завчасно, до початку проведення обприскування, попередити пасічників через засоби масової інформації (радіо, місцева газета, телебачення та інші засоби інформації), про кожне застосування засобів захисту рослин (дату обробки, назву препарату, ступінь і строк дії токсичності препарату).
  • Оповіщувати не менш чим за дві доби при використанні наземної апаратури, згідно пункту.
  • Оповіщувати не менш, чим за три доби при використанні авіаційної апаратури. В повідомленні сповістити про необхідність вивозу пасік до іншого міста медозбору, на відстань більше 5 км від міста проведення авіаційних обробок на період до 5 діб.

В разі не дотримання чинних вимог законодавства керівник сільськогосподарського підприємства несе адміністративну та кримінальну відповідальність згідно з пунктами 6.2.1., 6.2.11, ДСП 8.8.1.2.001-98 та розділу 5 Державних санітарних правил авіаційного застосування пестицидів та агрохімікатів в народному господарстві від 18.12.1996р., № 382.

Також учасникам семінару розповіли про послідовність реєстрації пасік та виробничих потужностей, порядок їх обстеження та складання відповідних актів:

«Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер. У разі звернення оператора, найменування якого було змінено, до компетентного органу з письмовою заявою про внесення змін до реєстру в частині нового найменування такого оператора компетентний орган безоплатно вносить такі зміни до реєстру, про що письмово повідомляє оператора.

Не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу заяву про державну реєстрацію потужності, в якій зазначаються найменування, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати, вид оператора ринку за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт мікро-, малого, середнього або великого підприємництва).

Заява про державну реєстрацію потужності засвідчується підписом оператора ринку або уповноваженої ним особи та реєструється територіальним органом компетентного органу в день її надходження.

Підставою для відмови у державній реєстрації потужності є невідповідність заяви встановленій формі, надання в ній неповної інформації або наявність раніше прийнятого рішення про державну реєстрацію цієї потужності. Відмова у державній реєстрації потужностей з інших підстав не дозволяється. У рішенні про відмову в державній реєстрації потужності обов’язково зазначаються підстава для відмови та фактичні обставини, що підтверджують наявність такої підстави. Рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації приймається протягом 10 календарних днів після отримання відповідної заяви оператора ринку».

Учасникам ринку, замість звинувачень один одного, мають вирішувати проблеми за рахунок правильних агротехнічних правил та технологій і побудувати в Україні виробництво безпечної та якісної продукції.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь