Розгляд звернень громадян у виконавчих органах Теофіпольської селищної ради
Розгляд звернень громадян у виконавчих органах Теофіпольської селищної ради здійснюється відповідно до:
- Конституції України;
- Закону України від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР “ Про звернення громадян”;
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Пропозицією є звернення громадянина, де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства.
Скаргою є звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями, рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування та ін.
Вимоги до звернення
У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина
- викладені суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) особисто і з зазначенням дати.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
Письмові звернення можна надсилати за адресою:
30600, смт Теофіполь, вул. Небесної Сотні, буд. 19
Адреса електронної пошти: teof@teofipol-gromada.gov.ua
Графік роботи: понеділок-четвер - 8.00-17.15, п’ятниця - 8.00-16.00; обідня перерва – 12.00-13.00
Телефон: +3803844 2 01 00
Прийом відвідувачів з особистих питань проводиться згідно:
Графіку особистого прийому громадян керівництвом Теофіпольської селищної ради
Графіку особистого прийому громадян старостами
Основні завдання та функції загального відділу Теофіпольської селищної ради в частині роботи із зверненнями громадян:
- забезпечення контролю за своєчасним розглядом заяв, пропозицій таскарг громадян, що надійшли до Виконавчого комітету та розгляд звернень громадян,які звернулися на особистий прийом до селищного голови.
- здійснення контролю за виконанням звернень громадян до органів владивищого рівня.
- приймає, реєструє та здійснює контроль за своєчасним розглядом заяв,пропозицій, скарг громадян.
- веде облік карток особистого прийому громадян селищним головою таздійснює контроль за їх своєчасним розглядом.
- вживає заходи щодо своєчасного розгляду керівниками структурних підрозділів документів органів влади вищого рівня, власних розпорядчих документів, звернень громадян.
- вносить пропозиції про зняття з контролю чи продовження термінів виконання документів, притягнення, в установленому порядку, до відповідальності посадових осіб за їх невиконання, несвоєчасне, неякісне виконання, покладених на них обов’язків щодо стану виконавської дисципліни, або формальне ставлення до розгляду звернень громадян.
- надає методичну та практичну допомогу заступникам селищного голови, керівникам структурних підрозділів Ради, керівникам підприємств, установ, організацій в частині виконавської дисципліни та розгляду звернень громадян.
- забезпечує необхідні умови та надання своєчасної, повної і достовірної інформації на запити про доступ до публічної інформації.
- забезпечує розгляд звернень, заяв та скарг громадян, установ і організацій, з питань, що належать до його компетенції.
Начальник загального відділу: Подчинюк Раїса Миколаївна
Адреса: с-ще Теофіполь, вул. Небесної Сотні, 19
Телефон: 068 290 94 68
Email: zagvidil5@gmail.com




