A A A K K K
для людей із порушенням зору
Теофіпольська селищна рада
Хмельницький район, Хмельницька область

Методичний кросинг за темою: «Сучасні погляди на проблему імплементації оновленого Державного стандарту дошкільної освіти. Інноваційні підходи до формування природничо-екологічної компетентності дошкільника»

Дата: 26.05.2022 15:33
Кількість переглядів: 300

Фото без опису

25 травня 2022 року КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Теофіпольської селищної ради спільно з науково методичним центром професійного розвитку керівних та педагогічних працівників Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено чергове заняття методичного кросингу за темою: «Сучасні погляди на проблему імплементації оновленого Державного стандарту дошкільної освіти. Інноваційні підходи до формування природничо-екологічної компетентності дошкільника». У занятті взяли участь педагоги закладів дошкільної освіти Теофіпольської селищної ради, Антонінської селищної ради та Красилівської міської ради.

Регіональні тренери висвітлили науково-теоретичні аспекти: «Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Дитина в природному довкіллі»» та «Формування екологічного світогляду та екологічної культури учасників освітнього процесу під час еколого-психологічного тренінгу».

Теофіпольську селищну раду представив педагогічний колектив Теофіпольського закладу дошкільної освіти №1 «Зірочка» (директор Олена Рудюк) та вихователька Ольга Романюк, яка презентувала досвід роботи з теми: «Сучасні підходи до формування природничо - екологічної компетентності дітей». Одним із пріоритетних завдань, які поставлені в «Концепції безперервної системи національного виховання», є виховання екологічної культури, гармонійних відносин людини і природи. Отже, формування у майбутнього покоління нової культури ставлення до природного середовища слід розглядати як провідне завдання сучасної освіти, як важливу моральну проблему.

Завдання дбайливого ставлення до природи означені в Конституції України: «Кожен зобов’язаний не заподіювати шкоду природі».

Природничо-екологічну компетентність, педагоги закладу формують з позицій комплексного, системного, діяльнісного, інтегрованого підходів, надають перевагу наочним методам і методам безпосереднього ознайомлення з природою. Стимулюють самостійність дитини у виборі об’єкта природи для пізнання чи догляду.

Колегам зустрічі було представлено відеоролик одного із екологічних проєктів, що реалізований в закладі дошкільної освіти «Зірочка» №1 - «Збережемо блакитну планету». Це калейдоскоп, що складається з маленьких проєктів: будуть наші ялиночки жити, ми квітникарі, бережи воду – збережеш життя, думай про життя - сортуй сміття, друге життя побутовим відходам, ліхтарик надії, екосумка, бережи природу!

Діти в дитячому садочку опановують практичні дії з охорони природи, навчаються експериментувати, аналізувати, робити висновки, в них з’являється бажання спілкуватися з природою і зображати свої враження через різні види діяльності. Початкові екологічні знання стають регулятором поведінки дітей у природі, які допомагають передбачити можливі негативні наслідки нерозважливих вчинків, привчать дбайливо ставитися до довкілля.

Яка людина – такий і світ, який вона створює навколо себе.

У підсумку заняття учасники поділились своїми враженнями та обмінялись планами, ідеями на майбутнє.

За інформацією КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь